Kosár

Az Ön kosara üres.

Szállítási feltételek

Szállítás

KISZÁLLÍTÁS ÉS MEGRENDELÉS ÁTVÉTELE

 

 

 

SZÁLLÍTÁS HATÁRIDEJE

 

A termékek általános kiszállítási határideje 2-4 munkanap.

Kivételt képez ez alól, ha olyan terméket rendel, amelyek úgymond „Rendelhető“ státusú termékek vagy olyan rendelések melyek során egy terméket Szolgáltató azonnal biztosítani nem tud, mert nem áll rendelkezésére. Ebben az esetben a várható szállítási időpontról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

 

 

 

KISZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL

 

Szolgáltató köteles futárszolgálat útján az Ön által a megrendelésben kiválasztott termékeket, az azon megjelölt szállítási címre a vállalt határidőn belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni Önnel a kapcsolatot az újabb kiszállítási időpont egyeztetése érdekében. Amennyiben az Ön hibájából hiúsul meg az átvétel, úgy Szolgáltató által megbízott futárszolgálat a következő munkanap újra megpróbálja a kiszállítást, de ezen esetben Szolgáltató nem vállal kötelezettséget a kiszállításra vállalt határidők betartására.

 

  • Az adott munkanapon leadott rendeléseket Szolgáltató feldolgozza és a lehető legrövidebb időn belül átadja futárszolgálatnak.
  • A megrendelés feladásától számítva 97%-ban 2-4 munkanap a kiszállítás ideje (3%-ban 4-7 munkanap is lehet, ezen esetben Szolgáltató ügyfélszolgálata értesíti az ügyfelet a várható szállítási időről.)

 

A futárszolgálat a kiszállítás napján a reggeli órákban e-mailben tájékoztatja Önt a csomag kiszállításának várható időpontjáról. Amennyiben a szállítási időpont Önnek nem megfelelő, úgy a futárszolgálat által küldött e-mailben található futár telefonszámon egyeztessen a futárral egy Önnek megfelelő időpontról.

Figyelem! A Szolgáltató adatvédelmi okok miatt NEM kapja meg a kiszállítást végző futár telefonszámát, így kizárólag a futárszolgálat által kiküldött e-mail-ben szereplő adatok alapján a megrendelő tud egyeztetni a kiszállítást végző futárral!

 

Amennyiben az első és a második kiszállítás is az Ön hibájából meghiúsul és a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, akkor 3. alkalommal a szállításra csak akkor kerül sor, ha Ön a termék vételárát átutalja (utánvétes fizetés választása esetén) a Szolgáltató meghatározott bankszámlaszámára. Ebben az esetben a szállítás minden költsége Önt terheli.

Ha Szolgáltató a fent vállalt szállítási időt előreláthatóan nem tudja teljesíteni (pl. egy termék nem áll rendelkezésékre a raktárában), Szolgáltató ügyfélszolgálata felveszi Önnel a kapcsolatot.

 

A kiszállításra vállalt határidők, kizárólag egymást követő munkanapok esetében érvényesek. Amennyiben megrendelése leadását követően hétvége, vagy ünnepnap(ok) következik, értelemszerűen a kiszállítási idő a hétvége vagy az ünnepnapok számával meghosszabbodik.

 

Kiszállítás esetén ajánlott a futár jelenlétében leellenőrizni a csomagolást, és annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, megsérült a kartondoboz, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), azonnal jelezze ezt a futár felé, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és hívja Ügyfélszolgálatunk a további teendőkről. A jegyzőkönyv két példányban készül és csak a kiszállítást végző futár aláírásával együtt érvényes.

 

Amennyiben Ön az átvételt követő 24 órán belül elmulasztja ellenőrizni az átvett csomag tartalmát, avagy ellenőrzi azt, de elmulasztja a hibás teljesítésről a írásban értesíteni ügyfélszolgálatunk, úgy a bekövetkezett károkért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.

Figyelem! A vásárlói visszaélések miatt a csomagolás során a csomagba tett árukról fotót készítünk, hogy az esetleges reklamációk kellő bizonyító erejű fényképekkel is alátámaszthatóak legyenek. Amennyiben a felvételeken látható a reklamált termék, úgy a reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

A Szolgáltató minden esetben sérülésmentes terméket értékesít, ugyanakkor szállítás során keletkezhetnek károk az egyes termékekben. A futárszolgálat hibájából eredő károk esetén, az esetlegesen sérült termék vagy elem cseréjét, kárjegyzőkönyv felvétele után Szolgáltató díjtalanul végzi.

Előfordulhat, hogy egyes esetekben hibás teljesítés történik, amennyiben ügyfél jelezte a hibás teljesítést, a  Szolgáltató azonnal megkezdi a hiba kijavítását. Természetesen ezen esetben is Szolgáltató díjtalanul végzi a termékek vagy csomagok cseréjét.

 



A vállalt kiszállítási idő nem időgarantált szolgáltatás. A  futár minden esetben igyekszik a vevőnek megfelelő időintervallumban kiszállítani a csomagot, NEM garantálja a megrendelő által kért pontos időpontban történő kiszállítást.

 

 

 

FONTOS TUDNIVALÓK A KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN

 

A feladásra szánt csomag súlya 20kg-ban maximalizált (az európai uniós jogszabályok, a szállítómunkát végző dolgozók egészségügyi állapotának megőrzéséről szóló törvénykezése miatt, például ez vonatkozik a reptéri csomagok súlyhatárának megszabására is). Ezért a Szolgáltató fenntartja magának azon jogát, hogy az egy megrendelésben leadott, de a 20kg-ot meghaladó súlyú csomagokat az Önnel való egyeztetés után pótdíjazza.

Ugyan csak pótdíjazásra kerülnek a terjedelmes csomagok is, amelyeket a méretükből adódóan nehéz kezelni és nem a szabvány mérethatárok közé tartoznak! 

 

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

Személyes átvételre jelenleg sajnos nincs lehetőség!

 

 

KISZÁLLÍTÁS DÍJA

A kiszállítási díjakat a honlapunkon találja!

Ezek a díjak normál csomagra értendők!

Különleges csomagoknál /törékeny, nagyméretű/ plusz költség keletkezik!

 

 

 

 

FIZETÉSI MÓDOK



 

A kiszállított árú ellenértékét jelenleg három módon egyenlítheti ki:


  • Kiszállításkor az áru átvétele előtt KÉSZPÉNZZEL vagy BANKKÁRTYÁVAL fizethet a futárnak


  • Előre történő BANKI ÁTUTALÁSSAL (Kérjük, hogy az átutalás megjegyzés rovatában e-mail címét és a megrendelés számát mindenképpen tüntesse fel!)

 Előre történő utalás esetén, amennyiben a kiszállított áru értéke kisebb, mint a megrendeléskor fizetett összeg (pl. valamelyik tételt nem tudtuk biztosítani ), úgy azt visszautaljuk Önnek.
  • A Barion rendszerén keresztül bankkártyás fizetéssel.